Oefenen voor de apocalyps

Een drug in Miami waar je kannibalistische neigingen van krijgt, een Canadese seriemoordenaar die z’n eigen lief in stukken sneed en er ook eens van proefde en -oké ik geef het toe- misschien is het omdat ik nogal veel zombiefilms gezien heb de laatste tijd en ik ‘the Walking Dead’ opnieuw aan het lezen ben. Feit is dat een zombieapocalyps altijd mogelijk is en de doden  elk moment tot leven kunnen komen (de mens moet eens uitsterven). Een mens kan dan maar beter voorbereid zijn. Vandaar dat ik alvast enkele zombie-imitaties heb uitgeprobeerd, want niet opvallen is de boodschap!

Persoonlijk vind ik de vierde (de Aaah) de best geslaagde. Volgens mij geraak ik daarmee weg! Bon, dat zit al snor, nu nog m’n zombiesurvivalkit pakken en ik ben er klaar voor …

Geef een reactie

