M’n bureautje

Ik ben echt élke dag blij met m’n gezellige bureautje. Een klein paradijsje in roos, groen en wit, waar ik mijn Louisekes tot leven wek. (En ja, ik heb keihard opgeruimd en gelukkig kan je de volbesnipperde vloer niet echt zien hihi)

DSCF1718

Je ziet het: het is hier heel gezellig, zo met mijn planten samen. Als je goed kijkt, zie je zelf een pony en een paars paard en een kasteeltje. Meer moet dat toch niet zijn?

DSCF1719

Dit charetje van ikea is al superhandig gebleken. Heel praktisch voor al m’n stiftjes, washi tape, papier en losse Louisekes. En eenhoorns passen er ook perfect in:

DSCF1720

De compositie zit nog niet helemaal goed, maar ik ben wel fan van de kleurencombinatie roos-groen-goud en zwart-witfoto’s aan m’n decoratiemuur. De linkse kader heb ik op de kop getikt in de kringwinkel, de foto linksboven is mijn mama in haar jonge jaren en de foto daaronder is een superbangelijke foto van de eerste (gekende) tattoolady:

DSCF1721

Boven m’n bureautje hangen twee collegakaders vol met Louisekes. Onder deze hangen schetsen van mij door m’n collega’s van de striptekenles. De tweede van rechts vind ik vooral super (die is van de leraar Stijn Felix natuurlijk):

DSCF1722

Geef een reactie

