Louises favoriete (volle) baarden

Baarden zijn voor een man als een zwarte trui: veel kans dat ze er ineens veel sexyer uitzien! Denk maar aal Paul Rudd en onze eigenste koning Filip. Een baard kan soms echt wonderen doen voor een man zijn gezicht!

Mijn favoriete baard is een stoppelbaard van enkele weken oud (een stuk langere haartjes dus), maar sommige mannen staan ook écht geweldig met een volle langere baard. Een baardentop-5 maken was geen makkie, maar ik heb mijn best gedaan.

5. Kahl Drogo

Khal-Drogo-game-of-thrones-22008452-1600-1200

Oké oké, dat staartje erin is lelijk, maar dit is voor de rest wel een schone baard. Kahl Drogo uit ‘Game of Thrones’ weet hoe hij een baard moet dragen. Ow yes

4.George Clooney:

images-2

Ik ben niet zo’n diehard George Clooneyfan. Voor mij is hij wat te afgelekt, te smooth. Geef hem een baard (en wat voor een baard) en ik krijg plots goesting om hem in zijn kaken te knijpen en onder zijn kin te kriebelen. Jep, the magic of the beard.

3. de papa van Ariël uit de kleine zeemeermin:

Beached66The+Little+Mermaid,+screencap+2

Dit is gewoon mijn eerste associatie met het woord baard. Poseidon heeft de ultieme baard, die lekker zwiert en elk woord kracht bijzet.

2. Joe Manganiello

images

Oké, het helpt dat Alcide uit True Blood ook gewoon een héél schone vent is, met een nogal stevig gebouwd lijf en de juiste uitstraling die zegt: godverdomme, kidnap mij nu! En toch mag je de kracht van zijn baard niet onderschatten: neem de baard weg en wat blijft er over? Niet veel. Gewoon een knappe kerel. Geen hoek af, geen magie. Gewoon.

1. IncrediBeard

Incredibeard06

Deze man haalt écht het maximum uit zijn baard. De strafste baard onder de baarden. Hij tast echt de grenzen van het baarddom af, hij is een voorbeeld voor alle baarden ter wereld en vooral een héél straffe baard. Moest ik een baard hebben, dan zou ik toch ook het maximum er proberen uithalen. Hij doet dat met glans!

557776_10153187770110276_477208109_n

Incredibeard01

Check hem op facebook Incredibeard!

Geef een reactie

