Nieuw project rond Marilyn Monroe!

mm6

Natuurlijk is en blijft Louise mijn grote liefde, maar soms moet een mens eens nieuwe dingen uitproberen, zoals een nieuw personage, in een iets andere tekenstijl. En wat voor een madam: Marilyn Monroe, zowat de heetste trees that ever walked this planet. Ik moet toegeven dat ik het geweldig plezant vind, al die rondingen tekenen!

Waarom nu? In april verzorg ik de etalage van The Fallen Angels, een zot winkeltje in het centrum van Gent met héél veel retrospulletjes, en héél veel Marilyn Monroespullen.

Hoe het er precies gaat uitzien, is zelfs voor mij nog een verrassing, maar het wordt alleszins de moeite! Ik hou jullie op de hoogte! Het kan dus zijn dat de blog van Louise enkele maanden ingepalmd zal worden door MARILYN MONROE…Probeer daar maar eens nee tegen te zeggen!

Hier zijn alvast al enkele schetsen/illustraties:

BarbaraVanRansbeeck 2BarbaraVanRansbeeck 7BarbaraVanRansbeeck 5

Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Geef een reactie

