Gastenboek voor ‘trouw’feest

Weer een heel leuk project afgerond…

Toen ik wist dat mijn vrienden een feest wouden geven, had ik meteen zin in om iets  speciaals te maken dat ze als herinnering aan hun dag konden overhouden. Veel keuze hadden ze niet, ik heb me lichtjes opgedrongen om het gastenboek te maken voor hun feest. Héél tof om te doen!

patroontjes 2

Het concept? Geen ‘gewoon’ gastenboek waarin mensen hun wensen voor het paar mogen opschrijven, maar een mix van vragen, weetjes, opdrachtjes voor de gasten op het feest.

Het boek heb ik opgedeeld in verschillende thema’s volgens hun passies (comics, fotografie, drank, eten, muziek) met telkens een logo, wat uitleg erbij en een heleboel passende vragen binnen dit thema.

Een voorbeeldje:

(thema comics)

gastenboek 28gastenboek 6

(thema fotografie)

patroontjes 9gastenboek 31

 

Voorbeeldjes van vraagjes & opdrachtjes:

gastenboek 26gastenboek 3gastenboek 16 gastenboek 17gastenboek 13gastenboek 10gastenboek 2gastenboek 1

Het zijn maar crappy scans, maar ze geven wel een idee van het boek. Ingevuld zag het er natuurlijk nog twintig keer beter uit! (Topfeest trouwens, echt!)

 

Geef een reactie

